måndag tjugofjärde maj

Köp mig en egen lägenhet, tack.
 
Bara vetskapen om att någon är hemma gör mig rastlös, arg och okoncentrerad. Direkt de lämnar huset går det hur bra som helst. Vad har jag för störningar egentligen?

Imorse när jag var ute och A1:ade snöade det och var skitkallt. Men skönt, jag föredrar äckelväder framför sol ibland.

Nu ska jag dra mig till sportsclub för lite frenetiskt trampande och ett corepass på det. Hej och hå.

Såhär ser min jätteroliga vecka ut:

Måndag: Religionsprov
Tisdag: MSP-redovisningar
Onsdag: Biologiprov (+ ev. svenskaprov)
Torsdag: ev. svenskaprov
Fredag: Nationella MaD, sista inlämningsdag för miljörapporten

KUL MED ETT LIV.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0