måndag tionde maj

Sitter och äter fil och müsli, denna gång inte kryddad med curry, och kollar på mitt finger som är lite "still going strong-trotsigt" och vägrar sluta blöda. Märk väl att jag skar mig i lördags, dvs. två dagar sedan. Börjar fundera på om jag omedvetet äter något blodförtunnande preparat eller om den enda medicinen jag tar, astmaspray, kan ha sådana effekter på blodet. Kanske ska fråga Sara P. Sara P vet allt.

Förutom att jag har skippat matten och ätit min för säsongen första mjukglass har jag åkt lite bil med en för dagen väldigt elak vän och sen tränat. Spinning, core och sen lite rygg/axlar på gymmet. Det var skönt, har dock lite ångest för att min A1a uteblev imorse pga brutal trötthet. Men jaja, har hört att det är en dag imorgon också.

Den här är lite småmysig.
Flogging Molly – If I Ever Leave This World Alive

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0