måndag sjuttonde maj

Norges nationaldag. Ettorna springer på skoltaket och värmen är outhärdlig (var tog vintern vägen egentligen?), Micke K vill döda mig och Tiddis och vi fasar att vi imorgon inte kommer kunna hålla oss undan längre.

Imorgon smäller det dessutom, vi har redovisning i Miljö- och Samhällsplanering inför en massa LKAB- och kommunmänniskor. Det kommer inte bli trevligt, eftersom vi inte ännu är klara med arbetet. Micke kommer vara mordisk. Särskilt eftersom vi inte är klara med Miljöpolitiksredovisningen heller - vilken skulle ha gjorts idag. Jag och min vapendragare vågade inte ens visa oss på lektionen. Ryktet säger att M.Krekula inte såg så snäll ut.

Nu väntar jag bara på träning, sen ska jag återgå till skolarbetet.
Men jag har hört att de där ute nånstans har ett liv. Kul för dem.


Kommentarer
Postat av: Bangers

Nice security code. Does it work?

2011-01-17 @ 17:48:08
URL: http://bangers.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0