I want to see mountains again, mountains Gandalf!

Ett outhärdligt skidsug sköljde över mig här när jag satt och försökte plugga religion (läs; snokade i folks liv på twitter). I och för sig är skidåkning som en religion för mig. Näst intill. Jag hade kunnat sträcka mig så långt som till mord för att få åka skidor i skrivande stund. Som de här religiösa självmordsbombarna, bara det att jag är för egoistisk för att faktiskt spränga mig själv i luften. Religiös bombare. Det hade nog mer varit någonting för mig.

Jag vill se saker, göra saker. Åka skidor på en massa spännande platser, träffa människor. Uppleva. Jag vill bort från den här jävla hålan. Jag vill bort härifrån snarast. ASAP. Frihet.


jack sparrow är min man, jag måste kolla pirates idag. typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0