hey people, I'm home

Ankom till paradiset typ vid fyra, jag och mina tidigare nämnda fullproppade väskor. Tog av mig stadskläderna, hoppade i en av pappas stora tröjor och fula leggins och kände lugnet infinna sig. Allting bara rinner av en när man är här, underbar känsla. Tryckte lite nötter och torkad frukt innan jag tog på mig träningskläderna, sprang till Gränsen och gymmade - jag och Henke Windstedt (vi är tighta... inte). Sen sprang jag hem igen. Och det gick att springa utan ryggproblem, det var underbart det också.

Funderar på om jag ska laga mat. Mat är ju ganska nödvändigt. Lite jobbigt också. Vi får väl se. Imorgon ska jag åka skidor, träna och plugga. Underbart det också.

HOFFMAESTRO – Highway man
from me to you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0