fredag sjunde maj

Mitt inspringande i väggen resulterade i två slacker-morgonar. Grymt skönt faktiskt, men känner mig lite stressad.
Igår satt jag ensam på Safari i ett hörn, drack kaffe, åt kladdkaka och pluggade matte. I två hela timmar! Det var helt sinnessjukt mysigt. Det ska jag börja göra varje vecka. Sällskap är överskattat. Ibland.  

Efter Safari studsade jag (socker- och koffeinchock) till gymmet och pumpade ur mina armar/axlar plus lite mage. Sen var det bara hem för att packa ur träningsväskan innan jag åkte till Välimaa där det bjöds på kladdkaka och kaffe (min kost är väldigt varierad). Matte var ju egentligen planen, men vi kom igång så sent att jag inte hann så mycket innan klockan hann slå nio och jag hade nästa mission på g. Ett statoilbesök och sen tävling mot den röda opeln upp till Lärkvägen för lite film (jag tänker inte erkänna att joel vann).

Äh, måste duscha. Börjar om 40 minuter.
Skola - Jobba - GRÄNSEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0