torsdag femte mars

Igår fyllde den yngsta av Välimaas år, inte fick man någon tårta. Nej, nej. Jag var i backen och rev upp min rygg istället. SMART PETRA, sådär dagen innan ett sportlov fyllt med skidåkning. Jag är ju jävla tappad någonstans. Det känns dock lite bättre nu än igårkväll, men frågan är väl hur det kommer kännas när jag står på skidor på söndag. Jag slutar verkligen aldrig att förvåna. Satan vad arg jag blir på mig själv.

Jag har hål och mina vänner är försvunna. Eller jag har en nybliven glasögonorm i biblo, men denne pluggar biologi. Kul då.

Det ska snöa i Gränsen hela veckan, lite trist, men skidåkning är lika kul i snöväder. Nästan iallafall :)


Kommentarer
Postat av: hanna

Petra jag väntade på dig, men inte fan kom du! ;)

2010-03-06 @ 16:25:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0