tisdag andra mars

Idag är ingen bra dag.
Försovning. Hunger. Huvudvärk. Elektiskt hår. En grinig skäggbeklädd vän (Dock kanske det inte var helt obefogat). Och ångest.

Vad ska ångest vara bra för egentligen?

Ska jag åka till gränsen direkt efter jobbet på fredag, var ska jag då sova, vem ska hjälpa mig med gasoljävlarna? Eller ska jag stanna hemma, fira allas våran Sofie som lagligt kan supa sig själv under bordet, gå till malmia och dansa med vänner? Jag vill till Gränsen. Men jag vill inte åka upp ensam, för jag är grymt oteknisk när det gäller husvagnar och grymt rädd för gasolflaskor. Världsproblem, jag vet. Men just nu är det bara jag i min lilla bubbla. Jag bryr mig inte så mycket om er andra, det tjänar ingenting till.

Spinning, core och isträning ska kvällen bjuda på. Tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0