onsdag tredje mars

Improvisation.
Det är min nya prov-teknik, verkar det som iallafall. Jag har läst, öhm ja.. två sidor i boken. Jag har ritat celler och gubbar i kostym, ätit mackor och sjungit medan Tiddis duktigt satt på andra sidan köksbordet och försökte koncentrera sig (känns inte som att det är så lätt med mig i närheten).

Sen har jag varit hos Tomas och knackat på min ryggrad, det gjorde ont. Jag är bara sne i en riktning i bäckenet nu, förut var jag både roterad och vickad. Nu är jag bara vickad, fast det har vickat sig åt andra hållet. Min rygg är ju inte riktigt klok. Jävla åbäke.

Trött är jag också. Kom i säng sent igår efter en kväll på Sandstensberget hos en lat klasskamrat, med några koppar te och en låda frysta chokladbollar (harbajs) á la Greta Svensson. Det var trevligt, men jag var inte pigg imorse klockan 06:30 på ishallen.

Jag ska jobba fredag-lördag. Jag får mest troligt sluta tidigare och sen åker jag raka vägen till Gränsen. Raka vägen. Fy fa-an vad det ska bli skönt.

Nu ska jag dyka ner i mina tarmar och magsyror innan jag sover. Imorgon är det bara att glatt skutta upp klockan sex och rulla mot ishallen. Jag älskar mitt liv, har jag nämnt det?


dödsbegravningsmusik från J.Thåström & c/o
måste säga att min man är mycket snygg i denna video också. puss&gull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0