måndag första mars

Fem dagar kvar att kämpa. Sen får jag åka.
Bort. Bort, fast hem. På riktigt.

Vi är med nöd och näppe tillbaka i Kiruna stad. Complications arose, ensued, where overcome. För att citera en av mina många män, denna gång Jack Sparrow. Det var fyra delvis nöjda, delvis irriterade och trötta artonåringar min far fick motta på flyget imorse. Dessa fyra delvis nöjda, irriterade och trötta åkte hem till sitt, duschade och rullade sedan i samlad trupp tillbaka till verkligheten. Den brutala verkligheten, med Micke K i spetsen. Efter det fick tre av de fyra åka hem igen medan jag, min arma stackare, var tvungen att göra ett matteprov jag inte alls pluggat till. Jag är bra, inte.

Ikväll blir det spinning och isträning. Jag LÄNGTAR! Men ingen längtan kan vara så stor som den jag har mot en plats sådär fjorton mil nordväst om mitt nuvarande läge. Åh, gränsen.


Kommentarer
Postat av: hedda

Jag kommer nog upp till påsk! :)

2010-03-01 @ 21:19:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0