måndag femtonde mars

Back to basics.

Det är sjukt hur snabbt det svänger här i livet, idag känns det som att igår var flera århundranden bort, gränsen flera ljusår från mig och som att vi aldrig haft lov överhuvudtaget. Men det är ju roligt..? Öh, nä.

Åh, nej. Nu kommer mamma. Husfriden förstörd. DÖ

Det kanske inte var hon iallafall, vilken lättnad. Eller..? Fanockså.

Kul med ett roligt liv, som sagt.
Har iallafall sprungit idag, gjort ett mördarprov vilket jag gav upp mitt i en fråga med "Micke, min hand går av. Adjö." och skippat matten för varma mackor och tevetittande hos Lindmarks. Sen blir det tillbaka till Sportsclub för ett benpass + core och sen kanske isträning (om vi har den idag?). Och matten, den görs ju inte av sig själv - oturligtvis.

Jag, löpbandet och minnen imorse:

Kommentarer
Postat av: a man DAH.

det riktiga "big in japan" var alldeles för längesen! sist var ju typ hos johanna med en glad klass, singstar och en omkullvält chipsskål.

2010-03-15 @ 18:43:48
Postat av: petrus

De börjar bli dax, om inte våra klasskompisar är lika vresiga som vanligt :)

2010-03-15 @ 21:50:23
URL: http://petraloevberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0