free like a bird?

Öh, nä.
Jag är lite hyper, kom hem från världshistoriens mest dödande spinningpass + efterföljande magträning på gymmet. Jag har fått sån här 50-tvångstankar igen, alla magövningar jag gör måste jag göra femtio repititioner per set. Och när jag inte orkar 50 st i sträck, t.ex. om man kör situps med vikter, får jag panik och blir skitarg. Jag är helt klart normal. Ska det här inte urarta i ett mord eller liknande får jag ta och jobba på det som ligger innanför min påbörjade pondusmage. Magrutor tror jag att det kallas, det var längesen man träffade på dem, på sin egen kropp iallafall. Och inte blir jag så himla lycklig av magrutor såvida de inte sitter på mig. Eller ja, lite lycklig kanske. Haha.

Jag orkade inte dra mig ner till isträningen ikväll, jag är så fruktansvärt less på allting som har med Kiruna Konståkningsförening att göra. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0