tisdag tjugonionde juni

Möjligtvis kan detta vara den mest händelserika dagen på länge, och ändå har det inte skett särskilt mycket.

Jag har varit på fallskyddskurs och kastat mig ner i ett hål med sele. Eller ja. Jag kastade mig - ångrade mig - tog tag i repet och stoppade fallet. Där hängde jag och dinglade och lyckades att med vissa svårigheter pga extrema skrattattacker dra mig upp istället. Mina kurskamrater tyckte inte jag var riktigt frisk. I och med detta kom jag på en grej; jag har ingenting emot höjder, bara jag inte behöver färdas vertikalt och väldigt snabbt mellan dem.

Sen så har min hjälm fastnat i en godisautomat. Och det var inte jag som försökte stjäla godis ut åbäket utan det försökte sno min hjälm. The truth and nothing but the truth. 

Nu ska jag tänka bort min magvärk och gå till sportsclub.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0