tisdag tjugoandra juni

Helgen passerade, som i trans. När vi gick av skiftet på söndag kväll hade jag absolut ingen aning om vilken dag det var, vad klockan var och om jag skulle tillbaka till jobbet dagen efter. Trötthet. Övertrötthetsskrattattacker (långt ord) i bussen påväg ner. Det gjorde min dag, lite halvt.

Igår, trots en himla massa timmars sömn, var jag fortfarande lika trött. Det var utbildning på Folkets Hus, och jag måste säga att stolarna där är alldeles för sköna för att man ska hålla sig vid medvetande.

Sen fika hos ett bittert födelsedagsbarn och fortsatta övertrötthetsattacker från min sida. Efter det cyklade jag hem på mammas livsfarliga cykel och åkte sedan till the Öskog residence för en härlig middag och rätt många skratt där också.

Sen var jag trött. Sen sov jag. Jag sov så hårt att jag inte ens kommer ihåg att jag stängt av väckarklockan imorse. Tur att jag är ledig iallafall.

Nu är jag less på min förkyldning igen (nej den är inte borta) och ska ge gymmet ett nytt försök och hoppas på det bästa (mina tre träningspass i början av förra veckan drog liksom igång förkyldningen på nytt).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0