tisdag åttonde juni

Min livslust har inte kommit tillbaka ännu. Insåg till mitt stora förtret att jag lyckades läsa ut HP 6 på två dagar, jag som tänkte spara lite på det goda. Vaknade även upp med en igentäppt hals, feber och huvudvärk. Jag knaprar ipren och bafucin, samt knarkar lite luftrörsvidgande astmaspray och kortison. Livet är bra roligt. Ikväll har vi middag med klassen @ Stina Björnström. Får se hur det blir med den, men jag mår redan lite bättre, så det är nog ingen fara.

Det mest irriterande är att jag inte kan träna. Det gör mig olyckligare än allting annat, och märk väl att allt annat just nu också gör mig antingen förbannad eller ledsen.

Äh, ha en förjävlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0