störningsmoment i vardagen

Jag klarar inte av människor som inte alls visar några tecken på att ha begåvats med ens en gnutta hjärnkapcitet. Människor som inte förstår eller uppskattar ironi ligger inte heller högt upp på listan kan jag meddela. Jag kan inte leva och verka bland såna människor, tror att det för det första beror på att allting jag säger är antingen nedlåtande, dumt eller sarkastiskt och för det andra för att jag är så fruktansvärt intelligent. Jag är ganska hemsk när allt kommer omkring.

Just nu är jag extra elak eftersom jag inte kan träna ordentligt. Det är så illa att jag nästan börjar säga elaka saker till mig själv i min ensamhet.

Nu sitter jag och kollar OC och kan inte andas. Hej igen, kära förkyldning.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hörrö, nästa vecka ska du vara med mig. vi ska äta mjukglass, fika mycket på safari, kolla på Yrrol och bara göra saker vi är bra på. tack på förhand!

2010-06-16 @ 17:38:25
Postat av: Anonym

/ AK47

2010-06-16 @ 17:38:53
Postat av: amanda. igen. (har tråkigt ok?)

viva la sarcasmo!

2010-06-17 @ 18:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0