söndag tjugosjunde juni

Jag är så fruktansvärt bitter. Varför är jag det? Jag har ingenting snällt att säga om någon eller någonting överhuvudtaget längre, jag är less på allt och alla och vill helst bara sitta ensam och spy galla över denna fula äckliga värld jag råkar befinna mig i (tror starkt att jag har mitt ursprung på något bättre, gladare och vackrare ställe).

Nä, jag ska äta thai och invänta morgondagen. Nu är jag (näst intill) 100% frisk och ska träna som en jävla blådåre den här veckan. Jag behöver en fet edorfinkick nu. Edorfinist, javisst!

So long, suckers

Kommentarer
Postat av: mandiZ

vat nu petrus?

jag tycker att vi ser fram emot helgen och en garanterat regning festival istället! vi fixar något trevligt at evy's? :)

2010-06-28 @ 07:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0