onsdag nionde juni

Jag har sovit tjugo minuter inatt. Tjugo minuter! Jag kan inte somna, vanligtvis slocknar jag direkt när jag lägger huvudet på kudden och sover mina åtta timmar. Men nä, det passar sig visst inte.

Nu har jag läst ut sjunde boken också. Jag fällde en och annan tår kan jag meddela. Jag undrar om denna snabba avverkning av böcker kan ha rubbat min sömn eller om det är för att jag inte kunnat träna på tre dagar som helt enkelt gjort mig rastlös. Jobbigt är det iallafall, jag uppskattar sömnen mer och mer, en stund av verklighetsflykt. Det tycker jag är trevligt.

Jag och Monstret funderade på Luleå idag, men jag kommer försätta oss i livsfara om jag ska köra bil, känns inte som någon vidare bra idé. Får väl se vad som händer och sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0