måndag tjugoåttonde juni

Jag sitter i min säng, framför mig har jag massa böcker om konditionsträning och muskelutveckling, hälsa och såndär. Jag blev lite manisk och fick någon konstig instinkt att börja arbeta - plugga, typ göra nåt slags... alltså jag vet inte. Vad fan är detta? Sen kom jag på att det är helt okej, om det är något man är intresserad av. Eller hur? (Kom igen, jag försöker verkligen övertyga mig själv här) Eller börjar jag verkligen bli helt insane? Näe, inte jag inte. Dock blev jag totalt nördstämplad idag av underjordspojkarna när Joel ropade ut mitt enorma missbruksläsande av Harry Potter-böckerna. Mannen har bara ställt till med odugligheter idag, han fyllde min talrik med (äcklig) sallad så jag inte fick plats med (den ännu äckligare) maten, sen tvingade han på mig en gasmask och sa att jag var ful. Trevlig kille.

Hur som helst, imorgon ska jag först jobba och sen på utbildning, sen träna och sen sova. Känns helt ok. Slipper ju Fjollen (joels nya smeknamn) iallafall.


Kommentarer
Postat av: erik

haha hmm.. jag tror att man kan säga att min helg var berikande! den var trevlig men helt urflippad utan att behöva gå in på detaljer..

2010-06-28 @ 23:30:20
URL: http://koivistofalck.blogg.se/
Postat av: på tal om ingenting.

det sitter en man i ett kontor några meter bort, han heter Petrus. det tycker jag är roligt.

2010-06-29 @ 07:51:39
URL: http://amndah.blogg.se/
Postat av: joel

tycker det var mycket falska påståenden i det där inlägget.. jag fyllde inte din tallrik med sallad, det gjorde du själv. jag tvingade inte heller dig att ta på gasmasken, utan sa att du borde prova. Att ingen efter dig sedan ville pröva är väl inte mitt fel? sist men inte minst så var det faktiskt du som kallade mig ful och inte tvärt om, låg och grät hela natten pga av det. hoppas du mår bra nu när du hängt ut mig och kallat mig ful.. :pPp:PpPp:PP:Pppp:Ppp:pPpP

2010-06-29 @ 16:58:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0