lördag femte juni

Jag är svårt fast i min bok. 
Jag är svårt störd helt enkelt.
Jag låg kvar i sängen hela förmiddagen för att livet inte kändes så värt överhuvudtaget ända tills jag kom på vad som väntade på mig utanför täcket. Boken. Boken med stort B. Ja.. Vad ska man säga?

Ska faktiskt meddela att jag kom på mig själv i mitt "pensionärande" igår,  drog på mig partykläderna och gick till Landströms. Fast, ja, jag och Jens tillbringade först en timme där med väldigt meningsfulla diskussioner innan vi blev utslängda (pga stängning, ingenting annat) då vi fortsatte vårat filosoferande (öhm) en timme till ute i den isande kylan. Jag trodde inte att jag någonsin skulle få tillbaka mina bortdomnade fingrar när jag kom hem.

Men ni märker ju. I'm still dancing!

Nu är det lite Harry, lite käk och sen lite gymmande.

Kommentarer
Postat av: Edvardtilde

Good web with cool info. Thanks.

2011-03-01 @ 09:42:13
URL: http://edvardtilde.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0