fredag fjärde juni

Det är skönt att vakna sent, inte få ångest över att man stängt av väckarklockan i sömnen och därmed inte hinner träna innan alla måsten måste uträttas. Det är skönt att veta att man kan gå och lägga sig när man vill, eftersom man egentligen inte måste göra någonting dagen efter. Det är just det som är skönt, det där "ingentinget", avsaknaden av vardagliga sysslor. Skola. Skönt.

Jag vaknade sent, har sovit så länge att jag har ont i huvudet. Skum känsla. Annars vaknar man med ont huvud för att man sovit för lite eller ägnat gårdagen till osunda aktiviteter. Det enda osunda jag gjorde igår var chipsen jag åt till frukost. Haha.

Idag ska jag gymma och träna lite kondition tänkte jag. Och läsa Harry, det är min drog. Harry är alltid min sommardrog. Förra året maj-juni-juli läste jag igenom alla HP-böcker tre gånger. Lite överdosering kanske. Men ändå.

PUSS&GULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0