ännu fler goda råd

Gå inte upp klockan sex dagen du ska gå balen. Extrem trötthet kommer att infinna sig och du kommer få lida av det. Skulle det ändå råka ske, håll dig borta från en marsch upp på Luossatoppen. Det tröttar nämligen ut ännu mer har jag hört.

Nej, dax att tagga till. Kaffe kanske gör susen.


Om ni undrar vem jag är i vimlet så är jag den på alldeles för höga klackar svajande blondinen (bara åsynen av klackarna får mig att tappa balansen) med förstor klänning (jag har mysteriöst krympt igen). Och jag har en - tyvärr måste jag ju erkänna det - rätt så stilig (skäggig och kort) kavaljer.

över och ut


Kommentarer
Postat av: mandy

WOW, hett baby!

2010-06-02 @ 14:17:01
Postat av: hedda

Snygg frisyr! :)

Ha det så himla kul och lägg ut bilder så jag får se sen!



pusss

2010-06-02 @ 17:10:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0