lördag tredje juli

En väldigt medioker festivalfredag, minst sagt.
Efter en massa helsjuka drömmar har jag idag vaknat upp och kollat ut på det också mediokra lördagsvädret. 
Det fick mig att tänka på förra festivalen, Thåström. Vilken man han är. Vad jag grät, jag bara stod där och bara grät. Jag var just i det skedet av mitt liv ingen gråtmild människa, jag var mer kall som is. Men grät gjorde jag ändå. För att Thåström är så klockren, för att han är ett jävla geni. Thåström är inte medioker, Thåström är exceptionell. Vi hade två möten förra sommaren, jag och min gud. Luleåkalaset, lördag, spöregn och en väldigt saknad vän vid min sida. Jag kommer aldrig glömma fan fan fan från den konserten, det var magi. Och då var det också mer än bara regn som rann ned för mina kinder.

Nu är det tydligen dags att tagga till. I don't feel like it


Kommentarer
Postat av: erik

hade också två möten med honom. först på kirunafestivalen och sen hultsfred. det var ju "lite" bra. har till och med bloggat om det tror jag. nåväl. jag fällde också en tår.

2010-07-04 @ 04:06:03
URL: http://koivistofalck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0