tisdag sjätte juli

Jag har sovit till två och känner mig lite lätt bedövad i hjärnan, har liksom inte kommit igång med dagen ännu. Måste dra mig till gymmet iallafall och pumpa lite muskler, ingen jävla springtur idag. Det är 5:e gradens getingvarning idag (egen uppfinning, getingskalan), jag och min fobi klarar inte av sådant. Jag börjar bara grina, även om det inte existerar en enda geting inom tre mils radie, och springa ska vara kul. Funderar på om man ska springa hem från jobbet imorgonbitti, eller om det är lika med självmord.

Ska nog gå till gymmet (akta mig för getingarna) och sen försöka trolla fram någon god middag, nog för att jag åt frukost nyss. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0