måndag femte juli

Idag åker de både systrarna Thulin till la France, jag är inte avundsjuk.
På onsdag åker Tiddis och Per på semester, jag är inte avundsjuk där heller.
Hela veckan jobbar jag natt, det är nästan så att jag är avundsjuk på mig själv.

Eller inte.

Festivalen är över (thank god!) och nu börjar ännu en jobbvecka. Ska trotsa min rygg och springa mycket, who knows, den kan ju klara av det. Och om inte annat så har jag redan gett upp den där jävla skiten. Jag orkar helt seriöst inte längre, ryggen förstör ju hela mitt liv. Och det är inte okej. Nej. (Rim).

Jag klagar ju bara, så det är lika bra att sätta punkt för det här. Adjöss.


Kommentarer
Postat av: johanna

Äh, vi kommer ha minst lika roligt ute i verken petra!

2010-07-05 @ 16:49:37
URL: http://johannavasarah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0