hej ångest, fortsättning

Jag tycker att hjärnan är en helt magnifik plats. Dock kanske inte min egen även om jag mer än gärna hade varit i stånd till att bevisa motsatsen. Det är ju lite tråkigt, att jag skulle bli begåvad med en död hamster i det snurrande hjulet så att säga.

Min telefon har dykt upp, den befinner sig på Folkets Hus. Mystiskt, för där har jag ju inte alls varit igår. Host host. Värdigheten är tyvärr fortfarande inte återfunnen, och jag funderar på om den någonsin kommer hitta hem igen. Tror att vi skiljts åt för alltid, jag och the dignity.

Ska piffa till mig litegrann, sudda bort crackhoran från ansiktet och leta ett par brukbara och icke nerspydda skor. Och det var skornas (och Pers) fel, gårdagskvällen. Det var skorna med stort S, eller F som i festivalskor. Mina vänner, ni minns vad som skedde förra sommaren i föregångarna till dessa skor. Jag säger bara bajamaja. Igår tog jag iallafall en riktig toalett, har hört att de inte är lika lätta att välta.

över och ut

från oss alla till er alla, en riktigt fin låt (från det enda band jag ville se under festivalen, vilka jag lyckades missa, jag är så jävla kung)
Kent – Rödljus


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0