fredag andra juli

Jag sitter på jobbet och vaktar Fickis. Den senaste en-och-en-halv-timmen har det endast varit skrot på två band. Värt. Snart är klockan tio och jag ska byta residens, gå ut och sätta mig på en stol vid ett band och stirra (och frys eftersom platsen i fråga är LKAB:s motsvarighet till Arktis). Sen är klockan tjugo över elva då det åter igen är dax för provtagning och fickmätning (jag ska vinna slaget mot fiskespöt idag är det tänkt). Det sen kanske jag får äta mat, vilket de andra mest troligt gör just nu. Fast med min vanliga otur kommer det säkert bli stockning någonstans i denna gigantiska flervåningslabyrint och jag kommer bli fast där med min slägga.

Ikväll blir det festival, hur ska detta gå? Jag är så jävla trött, redan nu.
peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0