up yours!

Jag och dryga 50 sidor "Kvävelakning ur LKAB:s gråbergsdeponier" är ingen fin kombo. Varje gång jag försöker, eller okej de två ynka gångerna jag försökt händer samma sak; jag somnar efter en sida. Vaknar med ett ryck, läser en till sida, och sen samma visa igen. Har aldrig varit med om värre sömnpiller.

Det är det här vi kallar dödspoesi.

Jag är trött, fryser och funderar på en omänskligt tidig natt. Ska trots allt skutta ner till lombia klockan halv sju imorgon igen. Antagligen med träningsvärk, orsakat av ett halvt benpass + cykling idag på gymmet med min vän som antagligen kommer ha ännu mer träningsvärk.

Mamma har köpt en semla åt mig, och ja kära vänner... jag tänker "förstöra" den, dvs. ta bort mandelmassan. På tal om det har vi haft lite reunionfika med Serri som åter igen entrat högre breddgrader, skönt att se henne också, hon överlevde, men hon fick slåss - jajamän.

Ska ta mig framåt en sida till (plus en fem-minutare då förstås).
Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0