torsdag tjugoförsta januari

Efter att inte ha sovit ut ordentligt en enda morgon denna vecka känner jag mig hyfsat insprungen i en vägg eller någonting. Måndag - gymmet, Tisdag - börja åtta, Onsdag - Lombia 07:00 och idag samma sak, isträning 07:00. Imorgon ska jag på Yoga 06:45 (fattar inte varför, jag hatar Yoga). DÖD. Och på lördag jobbar jag, på söndag får jag sova ut, om jag inte har träning i backen (dvs. om de ska köra slalom på träningen ;b).

Idag somnade mitt ben när jag skulle gå och lämna in mitt nationella prov, hade typ suttit konstigt helt stilla i en timme och det gick verkligen inte att gå på det, jag bara sjönk ihop (och skrattade). Det var jättekul, och jag tror att mitt nationella blev ett smärre nederlag. Kaos om inte annat, men vad är det vi säger - genier behärskar kaos! (Det jag försöker säga är såklart att jag, jo jag, är ett geni - alla kategorier).

Nu kanske, om jag orkar, ska jag dra med mig J.Fors och sticka till gymmet. Dock tror jag att tröttheten kommer ta mig snart. Och jag som måste vara vaken ända till 19:15 för att se män i tighta trikåer (även kallat Konståknings-EM, herrarnas final) glida omkring, där kan vi snacka tight-ass. Mest ska vi kolla på Plushenko (även kallad Min Gud, eller Storsnoken om man så vill) och Brian (för att han är snygg, bra och har ett väldigt tight ass).

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0