torsdag fjortonde januari

Idag har jag fixat klart mitt sportsclubkort, så nu pumpar vi lagligt på gymmet. D'najs. Har även varit i backen, åkt bana för andra gången på ett år (om det räknas om man åker typ tre svängar, stannar, åker tre svängar, stannar..) och har inte alldeles för mycket känningar i ryggen. Det känns bra. Dock är jag slut som artist, har som varit vaken sen sex då jag skuttade upp och rullade mot ishallen. Upp sex efter en natt med okontinuerlig sömn, under vilken jag drömt om hallucinationer och näsblod, försvinnande skotrar och konstiga människor. Hoppas på en bättre lycka ikväll, dessutom en sömn (helst drömlös) som håller i sig hela natten.

Mamma bakar bullar, så vi satsar på en sådan innan sängen.
Hasta la vista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0