tisdag tolfte januari

Jag försov mig inte imorse! Det kanske är ett tecken (eftersom jag spenderat hela hösten med försovningar vareviga tisdag). Fast jag vet inte, känns lite som att slutet är nära ändå. Dödligt trött, omåttligt less. Och det har inte ens gått två dagar.

Min trötthet hjälps inte så mycket av sena respektive tidiga träningar (vi har fått träningstid klockan 07:00 både på onsdagar och torsdagar!!) plus det tidigare omnämnda läxberget. Läxberg, köttberg. Jag vet inte riktigt vad jag skriver.

Ska återgå till mitt engelska grupparbete. Fast Carro är på körskolan och Tiddis på historialektion. Det är bara jag, datorn och biblo (plus alla andra, däribland Jens, som sitter här och långsamt plågar sig själva till döds).

Punkt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nej egentligen inte men jag fixad en där vart man egentligen tränar ländryggen, Minna stod och höll mina ben. :)

2010-01-12 @ 17:31:59
URL: http://lisettelahti.blogg.se/
Postat av: Jens

nybörjare på powerpoint! ojoj, vad jag kommer få slipa på den tekniken om jag ska bli redovisningsproffs. du vet vad jag talar om

2010-01-12 @ 20:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0