tisdag nittonde januari

Jag skrev Juni, jag är ute och cyklar (i juli iallafall, nu åker jag tygskor med hål pga att mina onda fötter inte kan ha några andra skor på sig).

Imorgon ska jag till Tomas och bli plågad, förhoppningsvis kan han rätta till min kota också så blir jag glad och snäll, inte en häxa med huvudvärk.

Jag är förresten glad (I know, sensation!), jag klarade EN HEL BANA idag på träningen (minus en vertikal, för er som vet vad det är, men det räknas inte - jag är rädd för dem). En sådan lycka, en sådan känsla! Det är inte av många andra saker man kan få den. Seriöst! Jag saknar slalomen så grymt mycket! Åh, det var så kul!

Helt kräjzt! (dagens ord för övrigt)

Den här veckan har jag (redan) lyckats åstadkomma ganska mycket nya grejer. Jag har kört åt fel håll på en enkelriktad gata (det var ingen som såg mig, som tur är), sex träningspass - varav ett var Bodypump vilket inte visade sig vara så farligt varken för ryggen eller självförtroendet, klarat en hel bana som sagt (var bara tvungen att säga det igen), läst fyra sidor i MK-rapporten UTAN att somna och så har jag Serri och Sarri (hahaha) haffat en barrlös gran och låst in den på toan. Bland annat.

Känner att jag är på gång nu. Tiddis, vi kanske har inlett en ny era trots allt? (trots tisdagsförsovningen)
Slalomen, den gjorde iallafall min dag. PUSS&GULL

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0