tidsfördriv

Jag är så sjukt mätt. Måste börja komma ihåg att äta på dagarna så att jag inte blir så jävla hungrig till middagen.

Idag har jag bara vaknat, varit på gymmet och kört mina ben, åkte sen ner till lombia och tränade mage/rygg, sen sov jag ett tag i omklädningsummet innan isträningen. Åkte mitt långprogram för första gången på jättelänge, hej ingen kondition. Jag hatar att förkyldningar förstör konditionen helt och hållet.

Har även fixat kort på Sportsclub idag, känns bra. Nu har jag två gym att variera mellan, plus gruppträningarna på sportsclub som grädden på moset (om min rygg håller annat än spinning vill säga).

Jag har funderat över nyårslöften. Jag har iallafall lyckats bryta mitt godis-/chipslöfte, vilket kanske mer hade blivit en tvångstanke efter så många år. Success (jag är inte ironisk, det var nånting jag ville bryta faktiskt)! Men nånting, ett litet mål eller vad som helst, vill jag ha. Typ klara 100 i ben? Borde jag kunna klara, bara ryggen tillåter mig att höja vikterna. Vad mer? MVG i Matte C och D, det vill jag ha. Och en grym gränsensäsong, plus en fin sista termin med klassen. Vi måste bli bättre på att organisera oss MSP3.

Jag har tråkigt, min scrubs-sida funkar inte och jag har kollat klart alla avsnitt jag har på datorn. Kanske blir att traska upp till konsum och köpa lite frysta bär (det är seriöst det godaste jag vet) och sen hyra en film.

HEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0