spinnat, spunnit, spannt?

Har jag spinnat, spunnit eller spannt?
Knivig fråga. Hur som helst klarade både jag och min kompanjon oss levande ur spinningpasset, samt den efterföljande isträningen och som grädden på moset fick jag skjuts hem av två mycket goda ex-klasskompisar. Made my day, nästan iallafall. Nu sitter jag här, äcklig och trött. Jag måste äta nånting och sen ska jag sova, eller förresten kanske mer SOVA (SOVA är ett stadium där man befinner sig mellan en djupsömn och döden, typ...). Anyway, ska koka gröt och duscha - är inte fräsch på en fläck. Imorgon, vänner och bekanta, tycker jag vi kör en fika. Det hade varit mysigt. (Nej, Carro, jag har inte glömt fysiken).

NATT 


Kommentarer
Postat av: säret

oooh fika, läste jag rätt? tycker iaf att det låter som en bra idé! ;)

2010-01-25 @ 23:04:50
Postat av: Pedersina

Keep safe. Look out for one another.

2011-04-26 @ 09:59:25
URL: http://pedersina.blogbrief.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0