söndagsfunderingar

Vi tycker att vi är och alltid har varit så moderna, men tänk efter, vi är fan nästan födda på 80-talet! 80-talet! Det känns ju stengammalt om man bara tänker lite snabbt på det. Vi känner oss mer som 2000-talister, eller hur? Det är ingen som vill minnas, eller för den delen minns, när vi föddes och mobiltelefonerna var lika stora och tunga som tegelstenar, ingen hade knappt uttalat ordet digitalkamera eller ännu mindre iPod. Det var den gamla goa tiden då man hade magtröja, fulmönstrade tights (som otroligt nog verkar komma tillbaka) och lyssnade på kasettband i sin superkoola free-style.

Iallafall, kom bara att tänka på det. Jag och Tiddis har börjat på vår film idag och kan konstatera att vi är grymma. Not. Men skratta, det får man iallafall.

Glömde avboka min pump+core så jag måste betala, har knäckt mina glasögon och jag har fortfarande inte börjat på miljörapporten. Jag är bra.

HEJ



Torne Träsk, en sommar för några år sen. Jag saknar mina jobbsomrar i Abisko litegrann ibland.



Och det här, tävling och resor, det saknar jag jättemycket!
Övre bilden; jag annis sanne och ida,
Undre bilden; jag och pappa i Edsbyn/Järvsö förrförra säsongen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0