söndag tjugofjärde januari

Ännu en helg har passerat, ännu en o-dimmig helg. Mycket skönt, om man bortser från jobberiet som bedrevs under större delen av lördagen förstås. Skönt med goda vänner, thaimat, sova, träna, skippa skoljobbet som egentligen behöver göras, hockey, lite mer träning, mat och Life of Brian. Vilken för övrigt är awesome, jag älskar Monty Python-gänget! Ikväll, eller ja - nu, ska jag hoppa i säng med Monstret (även denna gång menar jag datorn, inte Tiddimonstret) och ännu en av Pythons härliga skapelser; Monty Python and the holy grail.

Imorgon blir det nya schemat begynnelse, vilket kanske inte känns sådär superpeppande. Men ändå, jag ska erkänna att jag tycker om skolan - att vara där iallafall - och jag är livrädd för vad som komma skall. Vad händer med oss efter studenten egentligen? Det är väl det där som de brukar kalla livet, och det där "stå på egna ben". Vet inte riktigt om jag känner mig redo, inte alls faktiskt.


Eller vad säger ni, my homies? Vi vill nog inte förlora det här. Varandra.


Kommentarer
Postat av: el halldén

nej vi vill nog inte alls förlora det här. men om vi gör såhär; ingen försvinner iväg efter studenten, istället skaffar vi ett trevligt litet kollektiv i min lägenhet där vi livnär oss på "chokladdeg" och neskaffe!

2010-01-24 @ 23:11:44
Postat av: petris

ja, tycker det låter som en passande idé! vill dock tillägga de obligatoriska evy-popcornen till vår livsmedelslista!

2010-01-25 @ 16:21:18
Postat av: Lisette

Åh nej säg inte du också sådär Petra! Alla har redan varnat oss... huj!

2010-01-25 @ 17:09:50
URL: http://lisettelahti.blogg.se/
Postat av: ett dansande barn

vi skulle kunna bilda en egen sekt i lägenheten och stanna i växten precis som peter pan!

2010-01-25 @ 22:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0