söndag trettioförsta januari

När jag vaknade var, och är för den delen fortfarande, mitt rum svinigt kallt. (Nej jag hade inte sovit med öppet fönster, inte denna gång iallafall.)

Jag fryser och har ont i halsen, är inte riktigt vad jag vill just nu om man säger så. Ska till backen om en dryg timme för lite träning följt av vallande av skidor, sen hem för nån timmes effektivt (så effektivt som det kan bli när det gäller mig) studerande och tillsist Sportsclub, för iallafall lite Core och kanske Pump om jag får plats, annars blir det gymmet. Olyckligt nog måste jag väl plugga när jag kommer hem därifrån också, dystra liv.

Mitt liv i musik är väldigt enformigt för tillfället. Jag varierar i princip bland dessa låtar;
- Bob Dylan; Don't think twice, it's alright
- Ebba Grön; Flyktsoda eller Uppgång och Fall
- Thåström; Fanfanfan
- Carla Bruni; Quelqu'un M'a Dit
- Kent; Pärlor eller Utan Dina Andetag

Såja. Nu; Gröt

Kommentarer
Postat av: Thormonika

Very interesting site, beautiful design, thank.

2011-09-20 @ 12:27:13
URL: http://thormonika.blogsmall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0