onsdag tjugosjunde januari

Imorgon - inte på fredag som jag  (och alla andra i klassen) trodde - är fysikprovet. Nu är det i princip omöjligt att klara G. Stort misslyckande. Funderar på om jag är dödligt sjuk imorgon från 08:00-11:00.

Dagen har varit allmänt tung. Jag sover alldeles för lite på nätterna för att orka upp på morgon, hann precis till skolan och hade matte i en dryg timme innan hålet då jag och Tiddis åkte hem och SOMNADE. Vi sov hela hålet i princip, plus halva svenskan. Illa. Sen tillbaka till skolan för onda besked i fysiken och sen en introduktion i Biologi B. Efter sista lektionen, projekt, vad jag totalt död. Jag ville i princip bara gråta, så jag och pappa åkte till Team Sportia och la undan lite träningskläder (det är uppiggande och gör mig glad) och sen åkte vi hem och åt (mat gör mig också pigg och glad). Sen har jag varit och gymmat och nu ska jag dyka tillbaka ner i Heureka B - djävulens bok.

Läs inte fysik b om ni verkligen inte måste det, eller om ni skulle vara absoluta snillen. Det är döden. Undvik miljökunskap så långt det går också. Dagens tips.

Och såhär känner jag idag, såsom många andra dagar (till min kära mormors stora förtret):


Kommentarer
Postat av: a

jag förtränger hamstern, du vet hjulet snurrar man hamstern är död. den är D-Ö-D. dödsorsak: ännu oklar, spkulationer: mord. mordvapen: bullens pilsnerkorv

2010-01-27 @ 23:54:44
URL: http://annakaisafjelborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0