onsdag sjätte januari

Sådärja!

Nu var uppvisningen avklarad, lite krockar och slöa skridskor får man räkna med, men ingen dog i fackeltåget och vi var mer synkroniserade än någonsin i alla program. Det var lika kul som alltid (själva uppvisningen alltså) och när den väl var över undrade man var allting tog vägen. Jag tror Michael var lite stolt där uppe i.. ja, var han nu är (tror inte riktigt att MJ uppfyller alla krav för att få komma till himlen, är inte heller riktigt säker på att satan själv vill ha honom).

Har åter igen ätit middag @ Thulins. Sen dog jag sittandes i deras soffa i nån timme medan mina äldsta vänner satt och kollade en massa skitprogram på teve, jag är trevligt sällskap.

Nu har jag äntligen fått av mig allt smink och borstat igenom mitt övertuperade hår. Funderar på att inta liggande ställning redan nu och se vad morgondagen har att erbjuda. Jag ska iallafall fixa ett till gymkort (det blev Sportsclub trots mitt gnällande på deras gym) och sen hitta på nånting kul. För vi har börjat leva igen, livet har mer att ge än man tror. Det är inställningen det är fel på. (Det är därför jag nu sitter och tittar kärleksfullt på mina Fysik B-böcker som jag också måste ta tag i imorgon).

Iallafall. Jag tar kväll nu. Snart. Om ett tag.




Kommentarer
Postat av: Fruktade

Hörru du du!! Kom inte här och kalla Biggest Looser för skitprogram! Det är kvalitet, Petra! KVALITET! Höhö :P

2010-01-06 @ 23:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0