måndag tjugofemte januari

En sak som jag tycker är ganska intressant (förutom dinosaurier, svensk historia och den allra första atomens uppbyggnad förstås) är hur alla lärare och elever, om inte på hela skolan så iallafall på msp, vet att vi ska till Luleå om två veckor med ettorna - förutom uppenbarligen våra egna mentorer vilka inte nämnt nånting om denna kommande händelse.

Iallafall, första måndagen med mördarschemat, en måndag som till största delen bestått av Micke Krekulas malande om stadsflyttar och GIS-kartor. Imorgon väntar samma sak, Miljö- och Samhällsplaneringslektionen är 2,5 timmar lång. Jag undrar fortfarande vad och kanske framförallt vem (I'm gonna kill you) som ligger bakom detta fruktansvärda plågeri till schema.

Ikväll tänkte jag dö lite till, ska på min allra första spinning och ja.. jag räknar väl inte riktigt med att komma därifrån levande. Men ja, det lär vi ju se.

Hej!


Kommentarer
Postat av: lisa

vilken söt bild! :)

2010-01-25 @ 23:23:23
URL: http://lisaejderlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0