måndag fjärde december

Efter knappa tre timmars sömn blev jag brutalt väckt av Karin och Olof Dreijer och deras fula Pass This On, jag hatar i och med detta den låten. Nej, I Samma Bil ska det vara, annars kan jag sova vidare. Länge.

Inventering på COOP, det slutade med att åtta fruktansvärt trötta konståkare satt och skrek av skratt på Safari sex timmar senare. Det är längesen vi var tillsammans allihopa på, på tävling eller hemma. Jag saknar det faktiskt.

Snart ska jag till lombia för träning till uppvisningen, jag kommer somna.
HEJ

Kommentarer
Postat av: amendaaah

helt ok mysigt att bli väckt av "aaajm in laaav with joor bråthaaa"-karin faktiskt! bo kaspers ger mig läskiga minnen av en petrus i enormt "djup sömn".

2010-01-05 @ 18:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0