måndag artonde januari

"..kvalat in som 2:a med den näst högsta poängen.."
(Skidor.com, om Jesper Björnlunds resultat i världscupen)

Nähä?

Idioter, jag tycker om dem. De ger en ett gott skratt, då ska vi väl även ta med i diskussionen att jag själv kan, om möjligt, vara en av de mer idiotiska idioterna som sprungit omkring på den stora runda.

Sitter och försöker skriva min svenska, men det går väl sådär. Tycker dock att jag borde få lite cred för att jag befinner mig i skolan - mer än en timme före jag egentligen börjar. Orsaken till detta är väl kanske inte lika heroisk (ja, jag ser mig själv som en hjälte, med min blotta närvaro); jag tycker om att träna tidigt och är för lat för att gå hem efter gymmet.

Ska springa till skåpet och leta ett papper och hämta min iPod.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0