lördag tjugotredje januari

Jag förstår mig inte riktigt på mig själv. Kommer hem från ett niotimmarspass på Safari - är alltså helt död - men fortfarande, efter fem timmar av dödlig trötthet, kommer jag inte i säng. Eller faktum med att jag faktiskt ligger/sitter i sängen (vilket jag har gjort mer eller mindre dessa timmar), dock inte alls klar för natten ännu. 

Mina kära classmates sände radio igår, det var mycket underhållande måste jag säga! Folk på gymmet måste ha trott att jag var schizofren när jag sprang på rullbandet och skrattade i en halvtimme. Helt frisk tjej. Efter gymmet åt jag thaimat med en av radiopratarna och resten av kvällen spenderades med skitsnack och diverse teveprogram - vampyrfilmer utan Edward Cullen suger, särskilt när vampyrerna ser ut som en blandning av Lord Voldemort och ett monster med typ en köttätande utfällbar sugmun.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0