lördag nionde januari

Jag är så fruktansvärt trött, jag tror att jag svimmar snart. Funderar ändå på en långpromenad, eller något liknanade, kommer ändå inte somna. Kanske knallar förbi ishallen, där tycker jag om att vara, och har dessutom hört att det är typ hockey.

Har jobbat nio timmar i kaos, efter en alldeles för sömnlös natt. Det var vänner med nyfunna sovställen, borttappade körkort och salami som gällde istället, jag är hopplös - riktigt jävla hopplös.

Iallafall, städa kaoset som jag även kallar mitt rum, duscha och sen fly fältet. Mamma och systrarna Thulins mamma har kväll. Dvs. de kommer sitta och äta, prata om facebook och gamla tider i gränsen hela kvällen. Värt. Inte för mig, inte alls.

fred

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0