fredag åttonde januari

Om exakt ett år och nio månader fyller jag tjugo, vilket alltså betyder att jag fyller nitton om nio månader. Det är både ganska logiskt och en bra bit på vägen.

Dagen började med ett lite halvtaskigt gympass följt av en praktfika med min vän Karate-kid (som verkar ha lagt kicksparkarna, med vilka han hotar mig hela tiden, på hyllan). Jag är så mätt att jag tror att jag dör snart, men tror inte det är så pjåkigt med döden ändå. Den som lever.. nej, dör får se (?).

Jag har fortfarande inte tagit itu med gårdagens disk, mamma ger mig "evil eye" (Tiddis, kan säga att hon lyckas lite bättre än du och jag utanför Landströms) och gnäller på lite allt möjligt. Så det är nog det som står på schemat nu.

Mer vet jag inte, missade isträningen. Jag skyller på maten och Tiddis, hade nog ändå spytt.
ADJÖ

det ska förresten snöa hela helgen i gränsen, 41 dagar kvar till premiären. vi taggar redan nu, vi idioter

Kommentarer
Postat av: Hanna

har hört att det ska ha kommit 2 dec åtminstone, yay!

2010-01-08 @ 17:11:43
URL: http://hannathulin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0