tisdag femte januari

Hemkommen från ännu en heldag på ishallen. Jag har åter igen slagit nytt personligt rekord i sömn; jag sov till halv ett! Känner inte riktigt igen mig själv, det är skrämmande.

Nu är uppvisningsprogrammen iallafall klara, det är ju något. Och imorgon smäller det! Kom även på att det är mindre nervöst med mer folk, så be there!

Onsdag 6/9 14:00


Nu ska jag be somewhere else. Typ hos Vilda, vi ska äta middag och mysa. För HEDDA är i vårat köldhål, hon är här! Det är awesome. Ikväll gillar jag livet.

!!

Har lite svårt att sätta mina känslor i en låt idag.
Så det blev bara den här, för den gör mig glad.
(The Tough Alliance - A New Chance)


Kommentarer
Postat av: Reidaringebjorg

Nice site, regards from the netherlands!

2011-01-03 @ 18:18:13
URL: http://reidaringebjorg.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0