att krama en kudde

I brist på annat att krama liksom.

Nä, mitt "kramande" skedde på lombia, först fys och sen ispass. Det hjälpte inte alls, jag har fortfarande världens sämsta dag. Här har ni ett urval av anledningarna:


- MK-rapporten ska in imorgon och denna är inte ens påbörjad.

- Mina skridskor kan ha blivit felslipade, eftersom alla andras har det och jag inte kan åka. (Jag vill gråta)

- Nya schemat. Finns ingen tid för träning innan skolan, finns ingen tid för nånting annat än skoljobb efter skolan. Vad är detta? (Jag vill gråta)

- Projektet, engelskan, svenskan, religionen och fysiken. Jag älskar skolan. (Jag vill gråta).

- Min mobil är borta! (Jag vill gråta)


Kan säga att efter beskedet om schemat har jag velat gråta sidådär var och varannan minut. Bäst att sova, särskilt eftersom vi har träning imorgonbitti. Lite halvdöd jag kommer vara. Men ja, idag känns döden som en bättre plats faktiskt. Och kommer man halvvägs, ja, det är väl inte så pjåkigt.

Hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0