torsdag elfte februari

Om en exakt vecka befinner jag mest troligt mig i i Gränsen, kanske med en kaffekopp och några svettiga pojkar på Mariepigg eller med en bok + en iPod, ensam i min plåtburk i K-jokk. Huvudsaken är väl mer att premiären då kommer vara drygt tolv timmar bort. Min längtan är enorm, eller behov kanske är mer rätt benämning. Livsavgörande, typ.

Sitter och halvräknar matte, har lite ångest över att jag inte tränat idag och för att jag ätit chips - vilket för övrigt verkar ha blivit min nya drog. Ut med Scrubs, in med chips. Lite sorgligt. Ganska väldigt sorgligt. Kom på att jag har tränat, men det var bara ett ispass imorse. Har även jobbat tre timmar idag. Imorgon jobbar jag 8,5h och samma visa igen på lördag. Mina vänner ville dansa, det är tydligen 18 på Ferrum. Tror jag utnämner mig till chaufför, jag borde totalförbjudas på dansgolv. Hare-Mandy också. Haha.

Nu ska jag försöka räkna lite mer matte, och sen sova. Tidigt.


Kommentarer
Postat av: malin

tycker att du ska busa med mig och millis på premiären! :-)

2010-02-12 @ 00:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0