tisdag sjuttonde februari

Jag är så obeskrivligt svettig just nu, riktigt jävla äcklig.

Har iallafall haft (kors i taket) en trevlig dag, i tisdagsmått mätt förstås. Jag och min klass har än en gång dragit på oss stålhättorna och de fula rockarna, begett oss upp bland smutsiga hårda män (nej, boys, det är inte ni vi pratar om) och smutsiga stora maskiner. Efter skolan var det Safari med en drös classmates, det blev en ganska lång vistelse innan jag och en skäggig vän (LasseW 2 kan vi kalla honom) gick hem. Sen spann jag lite på sportsclub med en svettig rysskompis. Sen plågade vi magen litegrann innan jag åkte till ishallen och tränade lite till. 

Nu är det VM i dusch som gäller och sen semla. Awesome! Och jag, mina vänner och min farrullar mot Gränsen på torsdag! Det är nu vi kan börja leva igen.


och vassivagge är full med snö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0