söndag fjortonde februari

Jag är glad och lycklig idag. Solen skiner utanför mitt fönster, jag sitter här iförd fartdress och shorts, är påväg till backen. Jag saknar min fartdress så himla mycket, med den på är jag oövervinnerlig (öööh?). Det enda lilla kruxet med denna dag är att jag nästan tror att jag har feber, har därför avbokat min spinning + core (Tiddis, jag lär mig, jag är inte helt hopplös). Och så är det alla hjärtans dag, den dag på året som vanligtvis får mig att känna mig rätt ensam och värdelös. Men idag, idag är jag glad.

Och nu ska jag äta lite frukost och sen rulla mot Luossabacken. Adjö


och igår fick jag en sång dedikerad till mig, dock börjar låten först efter en minut. det värmde iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0